Obserwatorzy

Łączna liczba wyświetleń

piątek, 28 grudnia 2012

Małe zmiany

Hay!
Dziś u mnie wiele zmian !                                      
Zmiana 1. - rezygnuje z przesłania na bogu podkreślanego czerwonym drukiem , a dodaję więcej zdj. mimo że będą miały nie zbyt zadowalającą jakość.
2. -Przemeblowanie , po południu przyszła do mnie weronika ( moja dobra przyjaciółka ) i zamieniłyśmy miejscami moją komodę z kanapą . Na początku wyglądało średnio ale potem postawiłam parę drobiazgów na komodzie i było  już OK.
3. -Nowy mebel , kupiłam nowe łóżko , mega wygodne ! A potem jeszcze poszłam z mamą na  do sklepu z art. deko. i kupiłyśmy koc , poduszkę i kocyk polarowy żeby babcia uszyła mi poduszki bo nie było wcale niebieskich w tym sklepie . A ja chciałam nb bo ostatnio polubiłam ten kolor!
4.-Postanowiłam że będę starać się robić filmik raz na jakieś dwa , trzy tygodnie.
5.-Więcej obrazków z google i z besty.pl
     Co wy myślicie o zmianach dotyczących bloga ?(1,4,5)
A teraz trochę fotek z bestów  ;D




















                   
                             Sweet!

1 komentarz: