Obserwatorzy

Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 18 grudnia 2012

Muzyka , to coś co mnie nastawia , Muzyka to coś co kocham !

Hay!
Miałam zacząć 1 stycznia ,  ale zasady są po to żeby je łamać  ! Co nie?
                                                          A teraz sprawy organizacyjne
     Ten blog nie będzie o moim życiu  , będzie bardziej o tym co jest dla mnie ważne i potrzebne mi w życiu .

Fakt , inspiracje będę brała z tego co dzieje się w moim życiu . Ale to będzie blog z tym co dla mnie ważne .

Niedawno miałam mega kryzys w życiu , nikt nie wiedział jak mi pomóc . Ale doszłam do wnioski że to dobrze !                                  Bo już wiem czego chce! Chce pomagać!

Wiem że  to brzmi dość dziwnie ale to prawda ! Dotarło do mnie że gdy pomagam czuje się szczęśliwa i to bardzo! A więc , przejdźmy do celu tego przesłania ; będę pisać trochę o życiu , trochę o smutkach i zacieszu , Ale celem będzie przesłanie które zaznaczam czerwonym kolorem!

                                                     Przejdźmy do naszego posta
Muzyka to coś nadzwyczajnego . To coś co mnie pobudza do życia!  A szczególnie Kamil Bednarek jego muzyka dodaje mi pałera. Reggae to w wgm. najlepsza muzyka .Właśnie słucham dancahall quween  , jem żelki frugo i odrabiam matme , zaraz muszę wychodzić na zajęcia dodatkowe . Jeżeli chcecie wiedzieć to wustępuje w teatrzyku szkolnym od 1 kl , to naprawde dobra zabawa!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz