Obserwatorzy

Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 25 grudnia 2012

Trochę świątecznie

Hay!
Wczoraj wigilia , dzisiaj Boże narodzenie !  Niby wszyscy uwielbiają święta , ale gdyby się tak zastanowić dlaczego , je lubimy ? Niektórzy za atmosferę , inni za prezenty , a jeszcze inni za to że mogą być w razem z rodziną . Ja na pewno nie należę do wielbicieli zjazdów rodzinnych . Nie wiem jak jest u was , u mnie jest tak że mam dwie starsze siostry i jedną młodszą i za tą młodszą wszyscy po prostu szaleją , ze starszymi gadają normalnie , a na mnie się drą kiedy cokolwiek powiem . Więc już wiecie dlaczego nie lubię zgromadzeń mojej rodziny .Święta lubię za atmosferę i uwielbiam za prezenty ! Lubie przystrajać dom w kolorowe światełka u ubierać choinkę , piec pierniczki itp , ale jeszcze fajniejsze jest otwieranie prezentów !
Na mnie pod choinką czekał ogromny misiek który ma ze sto cm , szkatułka na biżuterie , kolczyki i zegarek z hause i lusterko powiększające , fotek nie zrobie bo mam tel rozładowany o_O
A teraz trochę inspiracji z bestów :)












                                                                        Wesołych Świąt!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz